Nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci komórkowych, na numery stacjonarne w Polsce i w UE w strefie 1A oraz 20 GB lub 40 GB internetu.
Cena subskrypcji to 19,99 zł lub 29,99 zł miesięcznie w zależności od wybranej wielkości paczki internetu. Płatność pobierana jest co 30 dni.
Cena promocyjna 1 zł obowiązuje przez pierwsze 30 dni.
Cały proces zakupu odbywa się online. Umowę zawierasz w szybki sposób bez konieczności podpisywania żadnych dokumentów.
Tak.
Na terenie UE w strefie 1A możesz korzystać z nielimitowanych rozmów do
wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych,
nielimitowanych SMS-ów i MMS-ów do wszystkich sieci
komórkowych oraz z Internetu w ramach Limitu Danych GB w UE.
Limit Danych UE znajdziesz w aplikacji Moja Heyah.
Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji odnośnie opłat
ponoszonych za granicą, skontaktuj się z nami przez
formularz kontaktowy na stronie
www.heyah.pl
Cały czas pracujemy nad rozszerzaniem oferty Heyah 01. W tej
chwili możesz dokupić dodatkowy jednorazowy pakiet Internetu
– Raz 5 GB za 10 zł, ważny 30 dni od momentu aktywacji.
Pakiet możesz zamówić w aplikacji Moja Heyah w sekcji usługi
dodatkowe.
Nowe usługi dodatkowe będą dostępne już wkrótce. Śledź
uważnie aplikację Moja Heyah.
Umowa ma charakter bezterminowy co oznacza, że możesz zrezygnować z niej w dowolnym momencie.
Są to Usługi Specjalne, Usługi Międzynarodowe i Usługi Roamingowe – niemieszczące się w Opłacie Subskrypcyjnej.
Regulamin Heyah01 znajduje się tutaj
Tak, można wykonywać połączenia międzynarodowe.
Bez dodatkowych kosztów można korzystać z nielimitowanych połączeń, smsów, mmsów na telefony komórkowe, nielimitowanych połączeń na telefony stacjonarne oraz z pakietu Internetu do limitu 3,83 GB lub 5,75 GB w UE w strefie 1A, w zależności od wybranej subskrypcji za 19,99 zł lub 29,99 zł.
Masz 4,35 GB do wykorzystania w UE w strefie 1A przy ofercie z 20 GB w kraju za 19,99 zł.
Masz 6,52 GB do wykorzystania w UE w strefie 1A przy ofercie z 40 GB w kraju za 29,99 zł.
W tej chwili nie ma możliwości korzystania z usług premium. Pracujemy nad ich wprowadzeniem.
Opłaty dodatkowe są pobierane również, jeśli chcesz kupić dodatkowy pakiet np. Internetu.
Subskrypcja Heyah 01 z ofertą internet 50 GB 19,99 pln na 30 dni to
W ramach oferty internetu 50GB za 19,99pln miesięcznie w subskrypcji Heyah 01 nie będą dostępne połączenia, SMS-y i MMS-y w ramach ruchu wychodzącego, ale możliwe jest odbieranie przychodzących połączeń i SMS-ów w kraju.
Aktualnie nie ma możliwości korzystania z zasięgu 5G w ofercie Heyah 01. Pracujemy nad tym rozwiązaniem, wkrótce będzie dostępne.
Umowa ma charakter bezterminowy co oznacza, że możesz zrezygnować z niej w dowolnym momencie.
Po wykorzystaniu pakietu internetu w ofercie subskrypcji Heyah 01 następuje zablokowanie przesyłu danych i
dostępu do internetu zarówno w kraju jak i w roamingu.
Natomiast możesz nadal korzystać z aplikacji Moja
Heyah
W tej chwili możesz dokupić dodatkowy jednorazowy pakiet Internetu – Raz 5 GB za 10 zł, ważny 30 dni od
momentu aktywacji. Pakiet możesz zamówić w aplikacji Moja Heyah w sekcji usługi dodatkowe.
Nowe usługi dodatkowe będą dostępne już wkrótce. Śledź uważnie aplikację Moja Heyah
Jak skonfigurować internet w urządzeniu z subskrypcją Heyah 01
W tej chwili nie ma możliwości zakupu subskrypcji Heyah01 na firmę. Pracujemy nad takim rozwiązaniem.
Tak, możesz przenieść numer od innego operatora, np. Orange, Play, Plusa, Virgin Mobile, Lycamobile. Podczas składania zamówienia na sklep.heyah.pl możesz podać swój numer, który chcesz przenieść od innego operatora.
Więcej informacji tutaj
Nie, po prześnieniu numeru nie otrzymasz numeru tymczasowego. Dostaniesz nieaktywną kartę SIM, która zostanie aktywowana z Twoim dotychczasowym numerem w dniu przeniesienia Twojego numeru od innego operatora.
Aby przenieść numer niezarejestrowany na Ciebie, najpierw musisz go przerejestrować na siebie u swojego dotychczasowego operatora, a następnie możesz go przenieść do subskrypcji Heyah01.
W tej chwili nie można korzystać z subskrypcji Heyah01 na firmę. Jeśli chcesz możesz dokonać cesji u swojego operatora z firmy na siebie i następnie przenieść numer do Heyah01.
Tak, możesz przenieść numer z T-Mobile na kartę z taryf: GO!, Frii, Nowy Tak Tak, Happy, HOT
Tak, możesz przenieść numer z Heyah na kartę z taryf: Heyah Dniówka, Heyah Pakietowa, Nowa Heyah.
Tak, możesz przenieść numer z oferty Internet na kartę.
Oferta zostanie aktywowana w przeciągu kilku minut od udanej próby pobrania pierwszej płatności. Pamiętaj, aby wyłączyć i włączyć telefon po kilku minutach.
Twoje środki pieniężne, usługi i ustawienia włączone na poprzedniej ofercie nie przechodzą na ofertę Heyah 01. Jeśli chcesz wykorzystać swoje środki zrób to na obecnej ofercie. Po przeniesieniu numeru do Heyah 01 saldo konta zostanie wyzerowane.
Tak, możesz wrócić do oferty na kartę. Masz do wyboru T-Mobile na kartę - taryfę GO! lub Heyah na kartę - taryfę Dniówka. Możesz to zrobić wypełniając formularz na stronie kontakt.
Nie jest możliwa migracja z ofert abonamentowych lub firmowych na ofertę Heyah 01.
Tak, możesz zgłosić dyspozycje powrotu do oferty na kartę w ciągu 30 dni od dnia aktywacji oferty Heyah 01. Możesz to zrobić wypełniając formularz na stronie kontakt.
Z promocji możesz skorzystać tylko raz.
Aktualną ofertę przygotowaną specjalnie dla Ciebie poznasz po zalogowaniu na stronie migracja.
Dostawa karty SIM Heyah 01 jest darmowa bez względu na to jaką metodę dostawy wybierzesz.
Zamówiona karta SIM Heyah 01 w większości przypadków powinna zostać dostarczona w ciągu 3 dni roboczych.
Współpracujemy z firmą kurierską DPD. Jeżeli mamy Twój numer telefonu kontaktowego, to otrzymasz SMS-a z numerem listu przewozowego. Wtedy samodzielnie możesz: zmienić adres doręczenia, zmienić datę doręczenia, przekierować przesyłkę do punktu PickUp, zrezygnować z odebrania przesyłki. Jak to możesz zrobić? Zadzwoń do kuriera lub oddziału DPD lub zaloguj się na stronie: www.mojapaczka.dpd.com.pl. Skorzystaj z numeru listu przewozowego do zalogowania się i wygenerowania indywidualnego kodu.
E-mailem wyślemy potwierdzenie wysyłki Twojego zamówienia wraz z linkiem do śledzenia przesyłki. Zamówienia nie możesz anulować, ale możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
Przesyłka wróci z powrotem do nas, a z Twojego konta nie zostanie pobrana żadna opłata
Tak, możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Możesz to zrobić:
Oferta będzie „opłacać się sama”. Wystarczy, że podasz dane swojej karty płatniczej w trakcie składania zamówienia na sklep.heyah.pl i o nic więcej nie musisz się martwić. Jest to popularny model subskrypcyjny stosowany przez wiele firm np. Netflix, Spotify, IPLA. Pamiętaj, że dane Twojej karty są bezpieczne i będą przechowywane u pośrednika płatności.
Pierwsza opłata za subskrypcję Heyah 01 na 30 dni zostanie pobrana po odebraniu przesyłki, jeśli wybrałeś nowy numer. W przypadku przenoszenia numeru do Heyah 01, pierwsza opłata za subskrypcję zostanie pobrana dzień przed wyznaczoną datą przeniesienia numeru od innego operatora.
Za ofertę Heyah 01 zapłacisz za pomocą karty płatniczej (kredytowej lub debetowej). Jeśli chodzi o karty, akceptujemy:
Opłatę za subskrypcję będziemy pobierać
automatycznie co 30 dni. Opłata za usługi
dodatkowe i usługi specjalne ( w tym Premium, połączenia
międzynarodowe, Roamingowe i inne) będą rozliczane
niezależnie od opłaty za subskrypcję i będą miały swoje
oddzielne faktury.
Pracujemy nad dodaniem dodatkowych metod płatności.
Tak. W prosty sposób możesz zmienić swoją obecną kartę płatniczą na inną.
Sprawdź datę ważności swojej karty, która została podpięta do Twojego konta Heyah 01 lub skontaktuj się ze swoim bankiem, żeby wyjaśnić problemy z płatnością. Mogą być one spowodowane ustawionymi limitami na Twojej karcie. Możesz również zmienić swoją obecną kartę płatniczą na inną w aplikacji Moja Heyah.
Tak. Faktury będą wystawiane, znajdziesz je w aplikacji Moja Heyah.
Historię swoich płatności możesz sprawdzić w aplikacji Moja Heyah w sekcji „Płatności i faktury”.
Usługi specjalne np. premium, połączenia międzynarodowe, roamingowe i inne są rozliczane na oddzielnej fakturze i są sumowane do kwoty maksymalnie 25 zł. Fakturę należy opłacić samodzielnie.
Usługa dodatkowa np. Raz 5 GB rozliczana jest na oddzielnej fakturze. Fakturę należy opłacić samodzielnie.
Pierwsza opłata za subskrypcję Heyah 01 na 30 dni zostanie pobrana po odebraniu przesyłki. W przypadku przeniesienia numeru od innego operatora pierwsza opłata za subskrypcję jest pobierana dzień przed przeniesieniem numeru do Heyah 01. Każda kolejna opłata cykliczna za subskrypcję jest pobierana najwcześniej 5 dni przed rozpoczęciem kolejnego cyklu rozliczeniowego.
Dodatkowe środki z Twojej karty płatniczej są pobierane za wszystkie inne usługi niż te zawarte w ramach subskrypcji.
Możesz ustawić limit na usługi np. połączenia, SMS-y, MMS-y międzynarodowe i roamingowe oraz limit na płatną transmisję danych w roamingu.
Możesz ustawić limit na usługi np. połączenia, SMSy, MMSy międzynarodowe i roamingowe oraz limit na płatną transmisję danych w roamingu.
W aplikacji Moja Heyah dokonaj wylogowania i zaloguj się ponownie używając swojego adresu e-mail podanego w procesie zakupu. Następnie w dolnym menu wybierz zakładkę „więcej" -> „ustawienia" -> zarządzaj kartami płatniczymi" i ustaw jako domyślną swoją kartę płatniczą.
Aktywacja karty SIM dzieje się automatycznie. Jeśli wybrałeś nowy numer nie powinno nam to zająć więcej niż 2 godziny. W przypadku przeniesienia numeru od innego operatora płatność pobrana zostanie dzień przed wyznaczoną datą przeniesienia. W ustalonym wcześniej dniu nastąpi aktywacja numeru po przejściu do Heyah 01.
Zamówiona karta SIM w większości przypadków powinna zostać dostarczona w ciągu 3 dni roboczych.
Kartę dostarczymy wybraną przez Ciebie metodą w procesie zakupu. Może to być kurier, paczkomat inPost, punkty odbioru DHL np. Żabka, Inmedio i ABC.
Jeśli zdecydujesz się na odpoczynek od nas, możesz to zrobić w dowolnej chwili.
Zaloguj się do aplikacji Moja Heyah i zawieś swoją usługę.
Od tej chwili opłaty za kolejny okres nie będą pobierane, a oferta zostanie wyłączona z końcem Twojego cyklu rozliczeniowego.
Datę, do kiedy będziesz mógł korzystać z usług zobaczysz w aplikacji Moja Heyah.
Pamiętaj też, że przez pół roku będziesz mógł do nas powrócić jednym kliknięciem w aplikacji.
Nie. Rezygnacja nie powoduje żadnych dodatkowych opłat.
Tak, przez 6 miesięcy od dezaktywacji
oferty Twój numer będzie dla Ciebie nadal zarezerwowany.
Aby ponownie uruchomić ofertę:
W takiej sytuacji karta zostanie ponownie aktywowana.
Jeśli zgubiłeś kartę SIM nic się nie martw.
Zapraszamy do salonu T-Mobile po nową kartę SIM, po wymianie
będziesz
mógł samodzielnie reaktywować ofertę w
aplikacji Moja Heyah.
Do aplikacji logujesz się używając swojego adresu e-mail
podanego w procesie zakupu. W przypadku, gdy w trakcie
zakupu rejestrowałeś po raz pierwszy swoje konto, wystarczy
że utworzysz swoje hasło dostępu, klikając na link, który
otrzymałeś w e-mailu.
Jeśli podczas zakupu logowałeś się
na swoje istniejące konto, wpisz hasło wcześniej już
zdefiniowane.
Nie pamiętasz hasła? Kliknij opcję „zapomniałeś hasła”, a na Twój e-mail wyślemy linka z opcją jego zmiany.
Ty tu rządzisz. Wszystko możesz zrobić w swoim telefonie w aplikacji Moja Heyah. Wystarczy, że po zamówieniu ściągniesz ją ze sklepu AppStore lub Google Play i zalogujesz się wykorzystując do tego adres e-mail, podanyw momencie zakupu wraz z utworzonym przez siebie hasłem dostępu (link do utworzenia hasła trafia na skrzynkę pocztową).
Nie, internetowe konto Moja Heyah nie jest dostępne dla Heyah 01. Zarządzaj swoją subskrypcją i usługami z aplikacji mobilnej Moja Heyah.
W chwili obecnej eSIM jest niedostępny w Heyah 01.
Aby skonfigurować MMS w telefonie ustaw:
Aby skonfigurować Internet w telefonie ustaw:
Przekierowania na Pocztę głosową możesz wyłączyć bardzo szybko. Wybierz na klawiaturze ##002# i zatwierdź zieloną słuchawką.
Realizujesz rozmowy w najwyższej jakości, wysyłasz i odbierasz SMS oraz MMS korzystając z zasięgu najlepszej sieci LTE w Polsce (do tej pory technologia LTE wykorzystywana była tylko do szybkiej transmisji danych).
Realizujesz rozmowy w najwyższej jakości, wysyłasz i odbierasz SMS oraz MMS korzystając z zasięgu najlepszej sieci LTE w Polsce (do tej pory technologia LTE wykorzystywana była tylko do szybkiej transmisji danych).
To nowoczesny sposób realizacji połączeń głosowych, bez dodatkowej potrzeby instalowania dodatkowych aplikacji w telefonie. Teraz możesz korzystać dzwonić, wysyłać SMS-y, MMS-y również dzięki sieci LTE, która dotychczas realizowała tylko transmisję danych oraz z bezprzewodowych sieci WiFi. Obie technologie są udostępnione bezpłatnie, natomiast połączenia realizowane za ich pośrednictwem rozliczne są zgodnie z Twoją taryfą.
Aktualna lista terminali w T-Mobile i Heyah, które umożliwiają korzystanie z VoLTE i VoWiFi, znajduje się tutaj.
Przebywając za granicą możesz samodzielnie aktywować VoWiFi poprzez włączenie trybu samolotowego w swoim telefonie, a następnie WiFi lub poprzez zmianę w ustawieniach telefonu preferowanej sieci komórkowej na WiFi. W innym wypadku połączenia będą realizowane za pośrednictwem sieci mobilnej. Korzystanie z technologii VoWiFi rozliczne jest zgodnie z Twoją taryfą:
Nie, możesz rozmawiać ze wszystkimi bez względu na to, czy dana osoba ma funkcjonalność VoLTE, VoWiFi.
Dokonaj restartu telefonu po uruchomieniu VoLTE i VoWiFi, aby odczytał zmieniony status technologii.
Sprawdź stan włączenia VoLTE w telefonie (pozycje mogą mieć inne nazwy w zależności od modelu):
Potwierdzeniem korzystania z technologii są symbole na górnym pasku pulpitu.
Tak, karta SIM Heyah 01 jest dostępna w trzech rozmiarach. Wyłamujesz tą wielkość, która jest odpowiednia do Twojego modelu telefonu.
Aktualnie nie ma możliwości korzystania z usługi eSim w ofercie Heyah 01. Pracujemy nad tym rozwiązaniem, wkrótce będzie dostępne.
Tak, wszystkie Twoje faktury są widoczne w aplikacji Moja Heyah.
Wszystkie Twoje faktury są widoczne w aplikacji Moja Heyah.
Tak, skontaktuj się z Biurem Obsługi klienta: *2222 ( z numeru Heyah 01) lub 888 002 222 (z innych numerów, opłata zgodna z cennikiem).
Wszystkie Twoje faktury są widoczne w aplikacji Moja Heyah, nie otrzymujesz ich na e- maila.
Informację o Twoich zamówionych subskrypcjach znajdziesz w aplikacji Moja Heyah (logując się na adres e-mail z zamówienia).
Aktualnie nie ma możliwości korzystania z zasięgu 5G w ofercie Heyah 01. Pracujemy nad tym rozwiązaniem, wkrótce będzie dostępne.
Za pomocą formularza tutaj lub telefonicznie z Biurem Obsługi klienta: *2222 ( z numeru Heyah 01) lub 888 002 222 (z innych numerów, opłata zgodna z cennikiem).
Informację o zawieszeniu subskrypcji otrzymałeś na e-maila. Znajdziesz w nim informację jak w prosty sposób możesz ją wznowić w aplikacji Moja Heyah.
PSD2 - czyli Payment Services Directive 2 - to unijna dyrektywa służąca regulacji rynku
płatności.
Silne uwierzytelnienie, czyli SCA (z ang. Strong Customer Authentication) to sposób, w jaki powinna być zweryfikowana tożsamość użytkownika usług płatniczych podczas wykonywania poszczególnych operacji. Silne uwierzytelnienie oznacza, że zastosowano dwuetapowy proces weryfikacji tożsamości użytkownika, wykorzystując co najmniej dwie z trzech poniższych kategorii:
Aktualnie płacąc w Internecie kartą płatniczą transakcje zabezpieczane są usługą 3D Secure. Obecnie transakcja potwierdzana jest jednorazowym kodem, który otrzymujesz na numer telefonu. Po zmianach w celu autoryzacji transakcji internetowej wymagane będzie:
Po zalogowaniu się do aplikacji, w dolnym menu, wybierz pozycję "Więcej".
Kliknij na "Ustawienia".
Na ekranie "Ustawienia i profil" w sekcji "Konto i usługi" kliknij w "Zarządzaj kartami płatniczymi".
Ponownie dodaj obecną kartę płatniczą/kredytową lub dodaj nową kartę płatniczą/kredytową i zaznacz ją jako domyślną. W sekcji "Inne sposoby płatności" kliknij w przycisk "Dodaj kartę".
Wypełnij wymagane pola, zaznacz pole "Ustaw jako domyślną", a następnie kliknij w przycisk "Zapisz tę kartę".
Otrzymasz SMS z kodem weryfikacyjnym, wpisz jego treść w polu na stronie, na którą nastąpiło przekierowanie i zatwierdź go klikając w przeznaczony do tego przycisk lub potwierdź operację dodawania karty w Twojej aplikacji bankowej.
Po poprawnym procesie autentykacji Twojej karty, zostanie ona dodana do Twoich metod płatności.
Jeśli tego nie zrobisz, nie będę mogła przeprocesować płatności z Twojej karty, a usługi SMR/PIR (polaczenia międzynarodowe, roaming oraz połączenia/SMSy/MMSy na numery premium) zostaną zablokowane.
Nie, obowiązek uwierzytelnienia karty dotyczy tylko Klientów, którzy dodawali kartę w aplikacji Moja Heyah po 01.01.2021 r.
Porozmawiaj z nami
888 002 222
opłata według Twojej taryfy czynne całodobowo
Napisz do nas
kontakt@heyah.plw wiadomości podaj: swój numeru telefonu, stan konta oraz numer karty SIM