Wymiana karty SIM
W Heyah masz usługę wymiany karty SIM.
Opłata za usługę jest zgodna z cennikiem. Wymiany karty SIM działa w przypadku:
-
uszkodzenia mechanicznego (rysy, zadrapania, złamanie karty, itp.),
-
zablokowania poprzez błędne wprowadzenie kodu PUK
-
zagubienia lub kradzieży.
-
Kartę SIM możesz wymienić, jeśli Twój numer jest zarejestrowany w Heyah. Sprawdź jak możesz zarejestrować kartę, kliknij tutaj.
-
Przyjdź do salonu T-Mobile – kartę wymienisz na miejscu.
Jeśli Twoja karta SIM działa i chcesz ją wymienić na nową skorzystaj z samodzielnej wymiany poprzez SMS. W tym celu wystarczy:
-
Kup starter 5 zł Heyah lub T‑Mobile na kartę w dowolnym punkcie sprzedaży np. kiosk, Żabka, stacja benzynowa,
-
Nie rejestruj nowego startera,
-
Z dotychczas posiadanej karty SIM wyślij bezpłatnego SMS-a na numer 4387 o treści: 8 cyfr kodu PUK swojego obecnego numeru oraz dane nowej karty 9 cyfr numeru telefonu i 8 cyfr kod PUK, oddzielając cyfry przecinkiem. Przykład: 12345678, 888002222, 87654321
-
Potwierdzenie przypisania Twojego numeru na nową kartę SIM z zakupionego startera otrzymasz SMS-em,
-
Nową kartę włóż do swojego telefonu.
Nie możesz dokonać wymiany karty SIM w następujących przypadkach:
-
Karta SIM jest nieaktywna,
-
Karta SIM jest zablokowana lub dezaktywowana z powodu nadużycia,
-
Twoje dane nie są zgodne z danymi klienta zarejestrowanymi w Heyah,
-
Z numeru telefonu, w którym ma być dokonana wymiana karty SIM nie było wykonane przynajmniej jedno połączenie.
Regulaminy i cenniki
Zarządzaj swoim
kontem w aplikacji
Dzięki aplikacji Moja Heyah:
- zarejestrujesz numer
- doładujesz swoje konto
- dokupisz usługi obniżające Twoje koszty
- sprawdzisz stan swojego konta i pakietów